Wednesday, July 8, 2009

Calgary Stampede

岩岩星期日係family day,9am前入場就免費。

我地一行六人加milo,就揸2架車出發,咁我,豬,妹同佢bf一架車,我爸媽加milo就一架。
係我老豆死都要帶埋milo去。咁我老豆drop低咗我媽就去泊車,泊好車再去攞stamp。
我地行到去就見我媽一支公行黎行去,叫佢同我地走,又唔肯,話要等埋我老豆。

我地一齊去咗chinatown食早餐,點知淨係見我老豆帶住milo,原來佢留低咗我阿媽。
佢怕milo一個喺車會焗親,攞完stamp就閃返車!我阿媽比佢激到死死下!

super dog show 一面既老虎狗,好鬼肥美

0 comments:

Post a Comment