Sunday, July 12, 2009

狗糧決鬥




米露仔啲California Natural羊飯差唔多食晒,係時候同佢買新糧。去開West Side間Global Pets Food。其實屋企出面唔遠都有間,但係打過去無米露神隻CN埋,之前都講過,米露仔唔食得雞雞 (所有家擒),唔係就會出粒粒。咁CN又係羊飯,係for sensitive skin,食咗2 包佢啲粒粒無晒,但係一個Pet Shop姐姐話CN好齋。人既食物都係啦,健康野點都唔好味。

之前試過比Innova佢食,最後就敏感收場,大半包剩咗喺度。

再比Solid Gold羊佢,佢"候"都唔"候",早兩日包野仲比"jep jep" (老鼠) 咬穿埋,比我掉咗。

前日去返West Side Global啦,之前兩次既兩個姐姐都好好人,我都有同佢地講下米露仔啲麻煩野,佢地話如果米露唔肯食,而包糧仲有半包都可以攞返去trade其他糧試!

點知今次個肥婆真係衰到爆啦!一入去佢問我買咩,我話狗糧,但係我米露仔好嘴刁,唔係樣樣肯食,同唔係樣樣都食得!講咗唔夠兩句,佢問我想點,我話CN齋,營養唔狗其他brand好 (因為係for sensitive skin,所以唔可以加咁多野落去)。我要同佢轉糧。佢問我想轉咩,我話solid gold啦!咁佢喺Pet Shop做得,我當佢有少少知識啦,問佢好唔好,佢答我:其實係一樣,不過solid gold係high end糧,會貴!

妖!CN要$17一包5磅,solid gold $22 for 5 磅,多$5我比唔起咩!!我又唔係未買過,係早排米露仔換teeth,唔多舒服唔肯食同埋出粒粒先要買CN咋!米露仔肯食又係靚野,我比$50都買啦!死肥婆講到我買唔起咁!

咁算啦,我話ok啦,我買一包,要羊飯!講明要羊!咁再問係唔係如果佢唔肯食又剩一半可以exchange,佢又話唔係!死都唔肯賣一包比我,就去求求其搵咗2包samples叫我返屋企試下先!
最初比包有雞既我,我一睇就話唔得!米露唔食得雞!佢又走去搵!搵咗上面相入面既 Just a WEE BIT比我,不過係for Adult Dog!係魚飯!我要羊飯呀!我米露仔得6個月咋,點係大人呀? Short short地!米露爸叫我唔好同佢嘈,就咁攞咗就走!

唉!West Side好鬼遠架嘛,揸車都要半粒鐘來回啦,最後都係買唔成,得個吉!
我自問為咗米露仔做晒research,羊飯既真係得2,3隻brands,一係solid gold (5星),一係blue buffalo(4星)。 死肥婆比我隻 Just a WEE BIT都係得4星!咁我比米露食返blue buffalo唔好?傻傻地!

攪咗一輪,聽日去買FROMM 4 Star Salmon a la veg比米露試下先!橫掂有$5 coupon。希望唔好見到個死肥婆啦!

都唔知去唔去West Side嗰間好,佢地有買12送1,我已經買咗2包啦。定係去屋企呢邊好呢?

係喎,星星rating係喺 Dog Food Analysis 度睇架!有興趣可以去望望!

0 comments:

Post a Comment