Sunday, July 26, 2009

男女相處 101


part 1 Introduction


好多年無打感性 post 啦,因為無咁既必要,同米露爸一齊七年啦,但係尚算係安安穩穩,最多係嘈下佢懶,唔做野咁,再唔係就時不時面部表情不能自控 (黑面),不過呢啲對我黎講係小事,一人讓一步就可以解決。

兩個人來自唔同家庭,生活方式一定唔同。就算係兄弟姐妹,性格都唔會一樣。互相了解後再忍讓先可以將問題解決。

咁多年所見,情侶問題黎黎去去都係下以幾個:


part 2 性格

頭先都講過,就算係兄弟姐妹,性格都唔會一樣。究竟要一凹一突好呀?定係差唔多先夾?

我個人覺得前者會好啲,因為大家喺生活上可以分工,有自己既責任,亦都可以欣賞,依賴同學習另一半既好處。唔會有鬥叻,鬥懶,鬥廢既發生。


part 3 路人甲

遇到問題,細個會第一個搵屋企人求救,而家呢?會唔會係你另一半?

又如果係兩個人之間發生咗問題呢?應該點?

根據我既經驗,我絕對唔相信路人甲可以幫手。講下心事可能可以,但係幫手?NO 啦!
路人甲聽既係片面之詞,佢係你朋友,一定會 support 你點諗,可以話係 "講黎講去得三篤屁"。

攞個心出黎,我會同我既另一半冷靜咁講返件事,無論係開心唔開心,都應該互相分享丞擔,唔係收收埋就可以。道理就同吹汽球一樣,谷咗少少氣唔放,都谷到太大就會爆架啦!


part 4 姣婆 vs 脂粉客 (aka 好傾既異性朋友)

點解每次一出事 (就算未有問題前),身邊啲異性都好似比較飢餓咁?

我記得 N 年前,有一日一個人同我講:我覺得身邊無咩朋友,個人好 dry,長期咁落去,對你對我都無處,我地唔會再有 topic,到時係你有你生活,我有我去 "識朋友"

可能有拖拍就會冷落咗自己既朋友啦,咁好啦,可以叫埋我啲朋友出黎玩下既,有男有女。但係點解次次係咁就出事呢?姣婆 vs 脂粉客呀!

事緣係有個女仔 frd,又係無野做架,咁同另一個無野做就一拍即合啦,佢地可以成日 hang out (我嗰時有返 part time)。一放工打比 "佢","佢" 又係同 "佢" 一齊。最記得係一次,我去完飲野,3am 啦,撞上 "佢" 屋企,個女仔仲係 "佢" 屋企打機!我出名四大惡人,個女仔就咁比我棒走咗!

"佢" 呢?唔好怪我,大家成年人,好應該知度咩係應該,咩係唔應該!

我覺得如果有心去維持一段關係,最 basic 係要去尊重對方!

ok fine,可能 "佢" 唔明白咁樣會令我唔開心,我亦正正式式同 "佢" 講清楚。

呢個世界有三類人,
第一:擺明係咁,你吹咩!
第二:你睇我唔到,你睇我唔到,我繼續做!
第三:好,咁我乖乖地!

"佢" 係第一類,無野好講,玩完!

故事未完架,過咗 N 年,我同個女仔仲係朋友,點解?牛唔飲水唔襟得牛頭低!我唔打開屋企門,你又點入得黎呀?

個女仔過咗咁多年,講返,解釋係:兩個人都悶,咁岩有個人唔開心,要搵人陪,咪 hang out 下! 可能喺其他人眼中,個女仔對個男仔有野,or 個男仔對個女仔有啲野!不過其實係無,只不過係兩個悶人走埋一齊玩,做出黎啲野,看在其他人眼裡可能係過火!先會出現 "姣婆 vs 脂粉客" 呢個假象。比我揀,都唔會要 "佢" 啦。而家叫我同佢 hea,一定唔會!

當年係點我唔再 care,因為今年身邊既唔再係 "佢"!

不過諗返,兩個人真係應該坦白,唔好再你估我,我估你,亦都唔可做出一啲令對方唔開心既行為!


part 5:Conclusion

兩個人可以相識已經唔易,可以相戀更加難。
無去珍惜過,努力過就分開係最可惜。

我到今日仲記得:道理就同吹汽球一樣,谷咗少少氣唔放,都谷到太大就會爆架啦!

0 comments:

Post a Comment