Thursday, July 16, 2009

逐漸變黑又得,立即變黑都得,得咗!

之前提過我買咗美源發絲,今日試用咗啦,哈,個效果都唔差。


自問有十幾年染髮經驗,咁多年黎每隔三四個月就染一次,用過好多 brand,鬼佬 brand 如 loreal 又有,日本brand如patty都有。我最怕就係嗰浸刺鼻藥水味,同埋嗱頭皮 feel。

首推最好係patty,藥水好香,護髮素又好香,用完頭髮好滑滑,又夠閃同令,仲 keep 得好耐,三個月都仲靚色。但係貨源就唔夠,大統統唔係成日都齊色。

美源就最basic既無刺鼻藥水味 (但係個味都唔好聞,少少花香,但唔香),個頭皮都無嗱。佢suggest用 25 分鐘,我用咗 30 分鐘,[因為打機過咗時],出黎個紅色都現。可能我原本染咗深金色 (都算淺色),新出頭髮係黑色,所以染出黎近頭皮比較深,尾就紅色少少咁,有少少漸變色! overall 都 ok 既,如果喺大統統搵唔到 patty 我都會再買。

不過要一提,如果頭髮長過耳仔或者好似我咁多頭髮就可能要買 2 packs 啦,美源既分量係少過 patty 架。我平時用 patty  點都會有剩,要搽到過頭好濕,但係美源 1 pack就岩岩夠用咋,長多少少頭髮都唔夠。

0 comments:

Post a Comment