Saturday, July 18, 2009

無奇不有+婦人之仁

無奇不有

原來做二奶有樣睇
原來做二奶都可以好自豪
原來真係有人肯做
呢個topic講完!

婦人之仁
最近經常留漣一個女性主導既forum
令我開始覺得我有少少"非一般"
點解人地結婚就係"香港人嫁女"?
點解人地生仔個B一定要得意,可愛?
個阿媽就係靚,幸福同快樂呢?
點解買咗一件物件就要平,靚,正?

而家啲 forum 可以唔會比機會人地去講另一個觀點,
你有你既 points,我有我既 believes,唔駛話人地三姑六婆無知識呀?
我反而覺得成班攞住份報紙去羨慕嗰啲先係白痴!
清醒啲啦!結婚生仔做場 show 就叫幸福!妖!童話小公主囉喎!

0 comments:

Post a Comment