Sunday, July 26, 2009

勞動日 + 好激氣!

part I 勞動日

整容後

整容前
呢兩日真係熱到嘔,我同米露都唔想點食野。但係屋企都可以堆到咁多碗碟,頭先用咗 25mins 消滅晒佢地 (其實係放晒入洗碗機)。手洗其實無問睇,最怕係洗完無位晾乾,好煩!

另外我仲洗咗幾機衫,但係幾機,幾機,仲有幾機未洗,唉!

**********
part 2 激氣事


講真,你要 backup 張相我無野好講,save 咗落 hard drive 囉,洗唔洗 upload 上 facebook 呀?
upload 咗都算啦,唔洗咁好 service tag 晒人,有無諗過人地 mind 唔 mind 架?張相都 N 年前啦,講真,我好 mind!

我 facebook 咁多人,好多都係近 10 年先識,我係極之唔想新朋友見到我以前個衰樣 (我無整過容,只係我唔鍾意見都以前自己個樣,就係咁簡單)!

本來件事係好簡單,你 tag 我,我同你講我唔想個名出現喺張相入面,咁我啲 frd 就唔會 link 到去,我同你有幾多 common friends 呀?咪得六個,我敢講佢地唔 care,亦未必會咁無聊 click 入睇!點解唔好以簡簡單單話:ok,我 remove 你個 tag? 而係要:the pic is not fun without your tag.. 

聽完呢句,我無野好講,成年人啦,成熟啲得唔得?

我唔理 facebook 仲有咩 trick 可以令到我個名出現喺張相入面,我唔理,我唔想再見都嗰張相出現喺我個 page 上面!

******總之今次就係玩出火!我真係極極極激嬲!十幾年朋友,你唔洗咁玩我呀?

嘩,我越講越嬲,講到好似咩閃 card 咁,其實係一張 N 年前同幾個同學仔去 camp 既相,一張連我自己都無 keep copy 既相,大家唔洗亂諗!

UPDATE:好張相而家唔見咗,唔好再比我見到佢出現呀!THANKS!

0 comments:

Post a Comment