Saturday, August 1, 2009

大逃亡 + Gubbi 隱身記



今日去 heritage festival,有成百個 culture 既 presentation 同野食,琴日已經喺 save-on-food 買咗 food tickets,$25 有 30 張。去嗰時都仲好好天,熱到爆既 33 度。 點知食完過 taiwan combo,買多個 donaire,就風雲色變,個天開始黑,跟住就係咁落雨。初時微微雨,我地行咗去買 elephant ear,好大隻,都係 4 tickets,比起 taste of edmonton 真係平好多,樣樣野都好大份,真係食得飽。

[ 大象耳仔]

一買完啲雨就大到要攞埋隻耳仔入去一個帳幕入面食住避雨。等了又等,仲有 10 張 tickets 未用,雨開始細少少,諗住飛去 france 度買 creps 啦,點知行到去就 close 咗,原來所有 service 都要 shut down 呀!

[避雨中]

最後我地用咗 9 張 tickets 換咗 3 樽 orange juice,好過無啦,因為啲 tickets 留返黎都無用,parking 又要比 $4.25,泊完車仲要行 20 mins 先到。

返去攞車都係一個大問題,諗住豪比佢,比 $2.50 一個人搭 5 mins 既 shuttle bus 啦,問咗站長哥哥邊條線係,一路行,一路行去搵龍尾,行咗 10 mins 先見到,去到個 park 中間位,一路排都無 cover 既,我地最後都係行,啲雨又越黎越大,用咗極速,15 mins 行到返去 parking 攞車。

嘩!成身濕晒,係濕到頭髮可以滴得出水。好彩唔比帶米露去咋,如果唔係,抱住佢一路行真係好大鑊!

呀!Gubbi 隱身記!我覺得用 brand name 袋唔係問題,但係唔該適合時間做適合既野啦。今日見好多人用 LB 呀!Gubbi 呀!Channel 咁!有真有假啦!見都有公仔 print neverfull 都有!

未開始大雨,仲係毛毛之時,見到有一個 chinese family,有老有嫩咁,個媽同男仔就用個普通背包咁。見個女仔 (廿幾歲) 踎咗喺地下,死"質"難"質",離遠望下啦,原來將一個 Gubbi "質" 落去佢阿媽個背包度,因為怕落雨會整濕!可能風和日麗佢孭住佢覺得自己好型既,但係一落雨就 "咁",真係唔用好過用啦!建議佢下次帶過大垃圾袋,落雨可以笠住個袋同自己,一舉兩得!

唉!我望一望我自己,我覺得我好醒囉,今日用咗個 $10US 既 A&F 布袋,濕咗都係入洗衣機洗下就攪掂,我真係無咁笨去 "郊遊" 都用貴野 (有錢 channel 當環保買餸袋就例外啦)!

0 comments:

Post a Comment