Tuesday, August 11, 2009

新自家制廁所 + 新玩具 + 洗白白專用帶



米露哥越黎越大隻,成日去方便都會"出界",最後又係要我地阿四同佢清潔地方。

終於忍唔住啦,諗住買個貓砂盤比佢試下得唔得。咁去 Walmart 買咗個 jumbo size 啦,原來都係太細,佢可以跳入去,但係轉唔到身!無計,唯有自家制啦!睇過香港有得賣狗廁所,但係咁大舊,好難攞過黎,我就去 Walmart 買咗個 under bed storage 箱,$10,透明有蓋既,返黎喺其中一邊開咗好窿,唔好以為好易呀,琴晚整到我手都軟,鋸開咗,仲要用沙紙磨下先得!

咁 Milo 仔都好醒,一放佢用開張 training pad 落去佢就識用啦!好彩好彩!

*****

頭先去咗 Petsmart 睇下有無新玩具買比 Milo,(琴晚先幫佢補返好隻黃色長狗狗,新買玩咗三日就 KO 咗兩隻手手),咁買咗一隻箭豬同一隻熊仔。Milo 而家有隻豬仔 friend,係佢一返黎 BB 開始玩,嗰隻其實係 for 人沖涼既公仔海綿,但係佢又好鍾意,晚晚同豬仔一齊訓。玩咗半年,隻豬仔爛爛地咁,真係好難再搵返豬仔 (豬仔係大統統買 skincare package 送架),所以買隻箭豬返黎做 backup!

當我影緊兩隻公仔相之時,Milo 己經由老遠走過黎,想擔新玩具去玩啦,我梗係唔比佢住啦,等遲啲佢乖乖先啦!呀!唔記得講,呢兩隻都係 on sale,一隻 $2.97,一隻 $3.97。

*****

呢個百寶叫 Bathing Tethers,即係洗白白專用帶,佢有兩個巨形吸吸,可以吸係浴缸,sink 咁,再扣住 collar,咁 Milo 就唔可以跳上跳落,可以乖乖咁企定定洗白白啦!

岩岩買返黎,未試用過,可能今晚得閒就試用下先!

初時諗住可以自制一個,平啲 (呢盒買咗 $14),但係原來要咁大過吸吸先可以吸得實,都係算啦!

0 comments:

Post a Comment