Wednesday, August 12, 2009

養狗的茂論


近期經常留漣各大forum既寵物版,見到以下偉論:
  1. 教識狗狗""企係好威 (完全無諗過狗狗條腰,第日老咗行唔到就知死)
  2. 細狗成日吠,大狗就唔會 (好睇你點教喎)
  3. 細狗好鬼笨,大狗好聽話 (其實係相反,細狗係醒到識得唔聽你話,大狗就傻傻地跟住做)
  4. Hill's 同 RC 係靚糧,因為 Vet 都係咁講 (白癡都知佢地有回佣啦,唔話好,你點會食呀
  5. Hill's 同 RC 係貴糧,又好味 (下?咁我諗得 Iams 平得過佢地啦,多味精算唔算好味?)
  6. 狗狗一叫/吠就要飛埋去睇下 (衰仔識得玩野架,你次次行埋去,咪比佢做大佬
  7. 狗狗有病,上 forum 出個 post 就會 post 到病除 (唔駛我多講,你地知我講咩啦
  8. 無錢睇醫生,自己斷症,問網友攞藥自己醫 (一個字:
  9. 公屋養狗好叻,比人發現,最多罰錢 (唔該啦,要狗狗做 II,日日怕比人捉,扣晒分趕你走我就開心,有啲仲要衰到四圍同人講,唔怕唔怕我都無事,捉班友去打靶啦!)
  10. 養 husky 好型仔 (困你入個廁所一世睇下型唔型仔啦)
講住咁多先,諗到再加!

0 comments:

Post a Comment