Tuesday, August 11, 2009

Calgary Zoo 半日遊


Weekend 返 Calgary,去咗 Zoo 睇樹熊寶寶,成十年無去過啦,原來多咗好多野,以前去仲衰過大陸嗰啲,但係而家就靚過海浪公園。

我地一行四人成一點先到,咁岩本 coupon book 有 buy 1 get 1 free admission,我同豬兩個人就比咗 $18 咋,都 ok 啦,要我比正價我就一定唔去!

估唔到有咁多人去 Zoo,大人同細佬,一入去睇咗非洲生物,都係獅子老虎大笨笨咁啦,我最鍾意反而係大笨笨銅象,好好笑架!

跟住我地就去咗搵樹熊寶寶,好好彩,四點幾佢地食飯,先會郁一郁,我地就見到其中一隻起咗身望黎望去,真係成隻公仔咁,好似好軟林林,最衰無得比我抽下水啦!

最後我地就去咗睇土炮動物,即係鹿,buffalo 嗰啲啦,仲見到個傻婆,後面睇身型就係小朋友,其實正面係個阿嬋,佢仲係咁逐隻動物同佢地傾計!望落佢個樣好似黑猩猩,都唔知係咪喺個籠度 prison break 出黎架!

0 comments:

Post a Comment