Wednesday, June 24, 2009

死機,死咗機

部電話不嬲都神神地咁,打比人,人打黎講完都唔識收線
試過又唔關啲掣事,應該係firmware啦
咁今日諗住update個firmware,SE真係cheap到爆呀
update service個software係無MAC version架,得windows
咁我就諗住行parallel desktop啦,點知run run下,就話error fail啦
嘩!攪到我個電話boot唔起,一味著back light
仲要叉唔到電,攪攪攪,一心諗住要買部cheap cheap機用住先

咁我諗諗呀,不如試下唔好用Mac機啦,試下部PC
哈,又比我update到喎,update咗心理上係快咗囉
咁要等聽日試用下,睇下仲會唔會唔識收線先

頭先真係嚇死我,寧要死機都唔要cheap機呀

by the way,我部死機係SE W910i,用咗年半咋

0 comments:

Post a Comment